سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

 

Greg Valentine

این رستلر قدیمی برای 285 روز کمربند بین قاره ای رو نگه داشته

قهرمانی او به سال 1984 برمیگرده

 

 

Don Muraco

دان به مدت 385 روز تایتل مذکور رو نگه داشته.

 

 

 

#3 Randy Savage (414 days)

حالا میریم سراغ رندی سواج.این رستلر مشهور و قدیمی رکورد 414 روز رو در نگه داشتم کمربند بین قاره ای دارا هست

 

 

Pedro Morales

 

پدرو مورالس هم از قهرمان خوب در بخش بین قاره ای بود.

رکورد او 425 روز هست

 

 

 Honky Tonk Man

اما بیشترین رکورد در زمینه نگه داشتن کمربند برمیگرده به تانک من.او مدتهاست  که صدرنشین این جدول هست و معلوم نیست  که رکوردش توسط رستلرهای اینده شکسته میشه یانه.رکورد او 454 روزه.

 


نظرات شما عزیزان:

Rey
ساعت23:24---12 ارديبهشت 1400

اوکی فهمیدی زیر همین کامنت بگو
پاسخ: باشه فعلا دارم بررسی میکنم
پاسخ: خوب بزن رو بخش ورود به سایت بعدش این مشخصات رو وارد کن:
پاسخ: تو کادر اول rey33@punk4
پاسخ: تو کادر دوم 123456


پاسخ: بعد کدی رو که بهت داده وارد کن و تمام
پاسخ: داداش من دیگه رفتم بای


Rey
ساعت23:20---12 ارديبهشت 1400
اوکی بعدش
پاسخ: داداش کمی صبر کن من باید خودم اول یادبگیرم بخش وبلاگ گروهی رو دارم پیدا میکنم


Rey
ساعت23:16---12 ارديبهشت 1400
داداش چیکار کنم برا نویسندگی؟
پاسخ: تو گوگل بزن لوکس بلاگ بعد برو صفحه ی اصلی لوکس بلاگ بزن رو بخش ورود


willowspeaks
ساعت21:04---21 بهمن 1395
داداش بیا پشتبانی
پاسخ: بیا هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 21 بهمن 1395برچسب:, توسط شایان

اسلایدر